Sekretar/ka Skupštine Opštine Tuzi

Rok za prijavu je istekao

Datum oglasa: 10/04/2024
Važi do: 30/04/2024

Poslodavac

Poslodavac: OPŠTINA TUZI
Adresa: TUZI B.B.
Opština: TUZI

Kontakt

Telefon: 020-875-167
Fax: 020-875-167
Email: tuzi@tuzi.org.me

Podaci o prijavi

Broj prijave: 202812400065
Rok prijave: 20 dan/a
Mjesto rada: Tuzi
Radno mjesto: Upražnjeno
Dužina zaposlenja: Na određeno vrijeme
Trajanje zaposlenja (u mjesecima): 6000
Radno iskustvo: Sa radnim iskustvom
Dužina radnog iskustva (u mjesecima): /
Probni rad (u mjesecima): NULL
Mjesečna zarada: NULL €
Broj izvršilaca: 1
Radno vrijeme: Puno
Nedjeljni broj radnih sati: 40
Raspored radnog vremena: Ostalo
Tip prijave: Konkurs
Smještaj: Nije obezbijeđen
Ishrana: Organizovana
Prevoz: NULL

Vještine

Položen stručni ispit

Zanimanja

Diplomirani pravnik (VII/1 SSS)

Nivo obrazovanja

Stepen školske spreme:
VII-1

Napomena

Sekretarijat za lokalnu samoupravu Opštine Tuzi – Kancelarija za ljudske resurse, objavljuje javni konkurs za potrebe Službe Skupštine Opštine Tuzi
Oglašava se potreba za prijem u radni odnos:

1. Sekretar/ka Skupštine Opštine Tuzi
– Izvršilaca: 1, na određeno vrijeme, lice koje vrši poslove visokog rukovodnog kadra postavlja se na period od 5 (pet) godina;
– VII1 nivo kvalifikacije obrazovanja;
– Pravni fakultet;
– položen stručni ispit za rad u državnim organima;
– najmanje pet godina radnog iskustva.

Potrebna dokumentacija:

– obrazac prijave na slobodno radno mjesto, (Obrazac prijave na slobodno radno mjesto kandidati mogu preuzeti sa sajta opštine Tuzi, www.tuzi.org.me ili neposredno u arhivi Opštine Tuzi),
– Curriculum Vitae – CV,
– ovjerena kopija biometrijske lične karte,
– ovjerena diploma ili uvjerenje o završenom nivou i vrsti obrazovanja,
– uvjerenje da nije osuđivano za krivično djelo koje ga čini nedostojnim za rad u državnom organu, pribavlja organ po službenoj dužnosti,
– ovjeren dokaz (uvjerenje/potvrda) o potrebnom radnom iskustvu,
– ovjereno uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima.

Kandidati su dužni Kancelariji za ljudske resurse (u daljem tekstu Kancelarija) dostaviti uz prijavu na javni konkurs original dokumentaciju ili ovjerene fotokopije dokumentacije.

U državnom organu ne može da zasnuje radni odnos lice koje je korisnik prava na penziju, u skladu sa zakonom.

Državni službenik, odnosno namještenik koji je ostvario pravo na otpremninu ne može zasnovati radni odnos u državnom organu ili pravnom licu, u periodu od jedne godine od dana isplate otpremnine. Ograničenje se ne odnosi na lice koje vrati cjelokupni iznos isplaćene otpremnine.

Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata za popunu radnog mjesta iz kategorije visoki rukovodni kadar, sprovešće se u skladu sa članom 121 Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni list CG“, broj 02/18, 034/19, 038/20, 050/22, 084/22).

Provjera kompetencija, znanja i sposobnosti kandidata podrazumijeva izradu pisanog rada, koji sadrži sagledavanje prioriteta i predloga za unapređenje procesa rada, odnosno stanja u oblasti rada za koju se kandidat imenuje, odnosno postavlja.

Kandidat koji je ostvario više od 50% bodova na testiranju u pisanoj formi, može pristupiti strukturiranom intervju.

O datumu, mjestu, vremenu i načinu provjere, kandidati sa liste kandidata koji ispunjavaju uslove javnog konkursa će biti obaviješteni preko internet stranice Opštine Tuzi, najkasnije pet dana prije dana provjere.

Navedenu dokumentaciju potrebno je dostaviti u roku od 20 dana od dana objavljivanja konkursa u zatvorenoj koverti (na kojoj je potrebno napisati: ime i prezime, adresu, kontakt telefon, naziv organa i radnog mjesta) na adresu:

Opština Tuzi
Sekretarijat za lokalnu samoupravu-Kancelarija za ljudske resurse
Sa naznakom: za Javni konkurs za potrebe Službe Skupštine
Kontakt tel: +38220875167